Proiectul demarat în 2014 de cei de la Michelin – “From Tires to Soles” (De la cauciucuri la tălpi) se extine către tot mai multe brand-uri de echipamente outdoor. Din 2019 se alătură si Garmont, Salewa, Mammut sau Aku, Salming, Camper, Under Armour, Northwave.
Inovarea, schimbarea trendurilor și unicitatea sunt cele 3 cuvinte-cheie pentru tălpile Michelin.
Așa cum alegerea unei anvelope se face pornind de la suprafața de rulare și modul de utilizare tot așa și tălpile sunt proiectate în funcție de activitatea outdoor și nevoile utilizatorului. Pentru cei de la Michelin este mai mult decât o simplă trecere de la cauciuc la talpă. Se aleg cele mai bune componente în procesul de producție și design pentru a oferi maximul de aderență, durabilitate precum și auto-curățare.
De la drumeție la trail running, swimrun, ciclism și chiar pescuit activ, tălpile Michelin cuceresc industria outdoor. La show-urile de profil din 2018: OutDoor, Eurobike, Icast sau OR Summer au fost prezentate noutățile sezonului 2019 în parteneriat cu Michelin. Enumeram doar câteva:
- Drumeție și approach – noul model Mammut Saentis Knit Low, o semigheată foarte ușoară, multifuncțională
- Trail Running – Garmont 9.81 N.Air.G GTX® Surround®, o gheată bine ventilată și cu protecție Gore-Tex de jur împrejur
- Ciclism – noile modele Northwave Clan și Tribe cu talpă dreaptă oferă aderență sporită între talpă și pedală în ciuda lipsei clipsurilor
- Pescuit – pentru 2019 Michelin a intrat în parteneriat cu Orvis, liderul mondial pentru echipamente de pescuit la muscă; noul model de bocanc Pro Wading oferă pescarilor aderență și durabilitate atât pe teren umed cât și uscat
- Swimrunning – o nouă competiție ce combină alergarea și înnotul; concurenții trec direct dintr-o activitate în alta astfel că sunt nevoiți să alerge în costumul de neopren și să înnoate cu ghetele de alergare în pcioare; Salming și Michelin au dezoltat modelul OT Comp o gheată perfectă pentru alergare, extrem de ușoară și cu adrență chiar și pe suprafețele umede
Proiectul Michelin, From Tires to Soles, a adunat în cei 4 ani de la start 60 de branduri și peste 300 de proiecte.