Pantaloni / suprapantaloni - CEP

Pantaloni - suprapantaloni - parte din sistemul de layering sau stratificarea imbracamintei este cel mai eficient mod de a ne echipa corespunzator si beneficia de protectie si confort. Cand ne alegem pantalonii, acelasi principiu de baza este valabil:

- pentru primul strat, cel care vine in contact cu pielea, alege pantaloni de corp din lana Merino sau fibra sintetica. Acestia absorb umezeala, se usuca rapid si pastreaza pielea uscata;
- pentru stratul intermediar sau exterior este bine sa ai echipament care "respira" si care te protejeaza de vant, ploaie sau ninsoare;

In alegerea pantalonilor tehnici sau a suprapantalonilor este bine sa te ghidezi dupa:

- material - impermeabilitatea si respirabilitatea fiind proprietatile urmarite
- marimea corecta care sa iti permita sa ai libertate de miscare, sa poti purta un strat de corp si sa nu lase frigul sa patrunda
- acesorii ce vin sub forma buzunarelor practice, fermoarelor de ventilatie, cusaturile netede si hidroizolante


POVESTEA CEP

 

Calea spre succes

În spatele fiecărui produs de succes se află ani de dezvoltare, o respirație lungă și mai ales o viziune. În cazul nostru, efectul compresiei medicale îi ajută și pe sportivi. Dar cum se transferă tehnologia într-un produs sportiv? Baza succesului CEP este societatea-mamă medi. Din 1951, el produce produse de înaltă calitate de compresie medicală la site-ul Bayreuth. Prima măsură: tinkering. A fost nevoie de nouă luni pentru ca mașinile de tricotat medicale să fie ajustate pentru a îndeplini toate cerințele de producție. Un picior căptușit, care funcționează ca o șosete sportivă, menținând în același timp profilul exact de presiune al unei cuști medicale. Atleții au testat produsele din nou și din nou la maxim.

2007cep alergare20102011 05

Cu primul produs finit, a apărut a doua întrebare: cum obținem ciorapii pe piciorul atletului? Nu au existat contacte în magazinul de sport. Rețeaua de vânzări trebuia să fie complet înființată. La ISPO 2007, CEP a prezentat experților pentru prima dată "sortimentul", care inițial a constat într-o singură rulare și o șosete de schi. La acea vreme, rochia pentru picioare era încă considerată destul de ciudată pentru mulți. Comercianții au reacționat sceptic: "Pentru 50 de euro vând un pantof, dar nu o pereche de ciorapi". Vânzătorii trebuiau să-i placă expresiile precum "Pot să o fac doar fără suport de stocare".

 

20132015 1620162017